suRayYa zAkaRia

suRayYa zAkaRia

Monday, August 23, 2010

ALAHAMDULILLAH.....


bismiullah...
assalamualaikun wbt..

alhamdulalliah... akhirnya.. sume CA da abih.... dr biochem... inorganic.. physical... practical chem... sampai la ke anatomy6 pg td.. rasa sgt bersyukur kerana wat masa nie... CA da settle... walaupun masih ader lg 4 thn aku kene hadapi CA nie... huhu...

disebabkn masa yg sgt padat... kerja yg sgt byk.. da lama kau tak update blog nie... aku rasa cam penat nak menaip kat blog... aku ader lg 5 assignment yg blom bertaip... hahahaha... sgt gyle... 3 assignment kene anta dlm masa 9 hari nie.. mampu ke aku wat??? insyAllah.. degn usaha yg tidak berenti... insyaAllaj aku akan balik raya tanpa membawa apa2 kerja... hahahaha... hope so...

life in uni is so hectic... i am totally exhausted.. am i the only one that feel this kind of feeling??? hoho.... really tired... haha... i tought that life in uni is more relax than life in matrik... but... terbalik la pulak... kekeke... matrik is still the best... even the schedule is between 8 to 5 without recess... except 4 lunch.. but.. they will not disturb my night and weekend...

but, its different at here.... they always disturb holiday... ALWAYS.... HATE it.... why do they do that?? hoho... i have a lot of work and assignment that i need to submit but this uni always want to steal my time.,.. huhu...

asignment yg banyak kene disiapkan sebelum balik raya... kalo tak.. gamatnya.. balik raya nnati.. tak la enjoy sakan.. hoho.... kene kuatkan semangat and usaha sampai leyh wat... YES....

apart from that... i just live like a normal student... hubungan ngn kwa?? aku mkn suka bersendirian.. ntah arr.. aku da belajar dr perangai aku yg dului2 bahawa aku sukar tahan perasaan jealous bila berkwn... so.. drpd aku asyikn terasa hati.. baik aku stat jauhkn diri.... its hard but its the best move..... kekeke...

tak saba rasanya nk balik raya... aku nk lupakn kejap dunia uni yg byk menyesakkan ati dan akal fikiran nie..... huhu...


setiap yang hendak disiapkan mestilah dimulakan.... jadi...

SURAYYA... U need to start to do ur assignment.... if not... it will be really late... hoho.....

No comments:

Post a Comment