suRayYa zAkaRia

suRayYa zAkaRia

Saturday, February 19, 2011

lata tembakah...

19 feb 2011...

11 pagi...

perjalanan bersama 5 lg rakan2 aku untuk g mandi air terjun.. pada mulanya, akmi hanya ingin ke air terjun di dalam kelantan sahaja.. namun, disebabkn beberapa masalh yg timbul (kekeke) akhirnya kitorg samapai ke negeri terengganu... tak pernah aku bayangkan aku akan membawa kereta ke terengganu..., kekeek... agak excited la... selama nie hanya penah bwk dlm selangor dan kelantanb sahaja.. hahaha..

kitorg pownb smpai la ke lata tembakah.. dgn sangat excited.. trus la berendam... ader jew perkara yang membuat jantung berdebar tp,m tak perlu la cter... biakn ai menjadi kenangan dlm memori ini... tp, that day is one of the most memorable day in my life... i was so excited and happy...

gamba2 yg ader, aku uplaod lain kali... gamba still kat kamera owg lain,.,,. next time aku uoplaod... hahaha...

buat... hafizah, atiqah (kak long), nabila , laila , nadhirah (mek long )...
thanks 2 the day... best sangat... hahaha...
nanti kte g lagi kay my dear friends............

No comments:

Post a Comment