suRayYa zAkaRia

suRayYa zAkaRia

Thursday, February 17, 2011

seorang lagi melangkah pergi.....

bismillahirahmanirahim..........

assalamualaikum wbt..

dah lama rasanya tak update blog nie... sem 2 di universiti sangat penat dan busy.. rasa macam tak cukup nafas untuk hadapi segala bnda yang datang.. namun, ALLAH maha mengetahui.. DIA tahu apa yang terbaik untuk umatnya... dan disebabkan itu, DIA menguji hambanya yang mampu... alhamdulillah...

bagaimana lamanya tak update blog, begitulah rasanya air mata ini dah lama tidak mengalir... namun, mlm ini, air mata ini tumpah sekali lagi.... tumpah kerana mengingati seorg lagi bakal melangkah pergi untuk mengejar cita2.... rasa sedih sungguh hati ini...

sebagaiman rakan2 yang lain, kali ini, seorg lagi akn meninggalkn aku di malaysia... apakah sbnrnya perasaan aku? aku sendiri tak dpt gambarkan... aku gembira kerana dia dapat meneruskan cita-citanya,, namun...

jauh nun di sudut hati, hati ini seringkali ingin kembali ke zaman persekolahan.. yang ketika itu, jarak antara kami masih dekat.... kalo dulu hanya dipisahkan oleh sempadan2 negeri, namun kini, bakal dipisahkan oleh lautan yang meluas....

namun, jgn ditangisi pada yang pergi kerana kebaikan.. yang pasti, insyaallah.. mereka kan kembali membawa kejayaan dan aku di sini juga akn buktikan bahawa aku juga akn kembali ke negeri tercinta dengan kejayaan....

buat farhana norizan... selamat menempuh dunia baru di sana.. jaga diri dan hiasi peribadi.. mantapkan iman dan jgn mudah terpengaruh dengan segala yang mampu merosakkan akidah..
moga selamat pergi dan pulang bersama kejayaan di tangan... insyaallah.....
love u.......

No comments:

Post a Comment