suRayYa zAkaRia

suRayYa zAkaRia

Wednesday, July 21, 2010

TAK PUAS HATI!!!!!!

bismillah.....
dgn nama ALLAH yg maha pemurah lg maha penyayang.....

aku mulakan dgn apa yg berlaku hr nie... sejak duk kt usmkk nie... aku rasa hati aku cpt sgt marah.. cpt sgt menggelegak.... aku sndiri x psti apa yg berlaku yg beerlaku kt diri aku nie... aku tkt perangai lama aku dtg blk... huhu....

pg td aku mulakn dgn hari yh sgt gmbira.. aku g klas bm... gelak2... then.. time lunch.. aku tak tau nape aku terasa.. aku tak tau nape perkataan tue kua dr mulut aku... kwn2 aku kate depa nk diet... so its ok.. aku tak kisah pown.. but.. then.. dye ungkit arr... dye ckp yg dye mkn smalm... nape mkn... mcm2 tue arr.... so.. aku rasa cm pelik.. dye tak gemuk.. bkn stakt gemuk... BERISI pown tdk.. aku pelik + aku rasa cm nk mengamuk pown ader...

dye x pkir perasaan aku yg sememangnya gemuk nie... dah kurus.. ckp nk diet.. and kalo betulla dye nk diet.. fine.. and she suppose do the exactly diet... bknnya diet yg x mkn nasi... x mkn lgsg.. aku jd geram.. aku terasa sgt.. what did they think??? kalo diorg yg kurus tue kene diet dgn x mkn nasi... aku????????????????????????// x mkn lagsg????????????????///

WHAT THE HELL????????????????????/ i am really angry.. aku rasa cm diorg tak pkir lgsg psl owg lain....

1 comment:

  1. salam su sayang..
    semua orang ada kelebihan dan kelemahan masing2.
    kadang2 kte tak sedar kita buat salah..
    berusaha untuk dekat dgn Allah..
    mudah2an Allah gantikan hati kita dengan hati yang lebih baik insyaAllah :)

    ReplyDelete